Пређи на главни садржај

Spanać sa slaninom


Potrebno je:

jedna kesa spanaća
jedna glavica crnog luka, isečena na kockice
dva čena belog luka
dve kašike masti
šolja isečene slanine
dva jajeta
trećina šolje mleka
dve kašike brašna
šolja feta sira
kašičica suvog peršuna ili kašika svežeg iseckanog

Spanać oprati i kratko obariti. Luk propržiti na jednoj kašiki masti i dodati slaninu. Spanać ocediti, pa ga dodati u propržen luk sa slaninom i kratkotrajno izdinstati (dva-tri minuta).
Umutiti jaja i mleko, pa izmešati sa brašnom da nema grudvica. Sipati u tiganj sa spanaćem i dodati sir i peršun. Sve to sipati u vatrostalnu posudu podmazanu sa jednom kašikom masti i staviti u rernu zagrejanu na 180 stepeni. Peći oko 30 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: