Пређи на главни садржај

Ruske ćufte


Potrebno je:

-500 g mlevenog mesa
-1 jaje
-3 kašike prezli
-50 g mesnate slanine
-1 manja glavica crnog luka
-1 čen belog luka
-1/2 kašičice mlevene paprike
-100 g kiselih krastavaca
-4 dl pavlake za kuvanje
-1 kašičica senfa
-1 kašičica soli
-na vrh kašičice bibera
-mast ili ulje za prženje

Crni luk i slaninu iseći na kockice, a beli luk ispasirati. U odgovarajućoj posudi sjediniti mleveno meso, jaje, crni i beli luk, slaninu, prezle, mlevenu papriku i začine po ukusu. Sve sastojke dobro izmešati da bi se dobila ujednačena smesa. Nauljenim rukama oblikovati ćuftice. Pržiti ih na vrelom ulju ili masti sa svih strana da porumene, a potom izvaditi i ostaviti na toplom. U masnoću od mesa dodati pavlaku za kuvanje, senf i kratko prokuvati. Kisele krastavce iseći na štapiće pa dodati u smesu sa pavlakom, na kraju dodati i ćuftice i sve zajedno kuvati na umerenoj temperaturi 5 min.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: