Пређи на главни садржај

Pita sa sirom i blitvom

Mekana je ceo dan, ako pravite za doručak može vam biti i za večeru.


Potrebno je:

18 kora za pitu po želji (500 gr)
Za fil:
2 veze blitve ( u jednoj vezi ima 5-6 velikih listova blitve) - može i bez blitve
300 - 500gr sira
3 kašike kisele pavlake (ne mora)
3 jaja
Za premazivanje kora:
1 čaša (čaša od 2 dcl) gazirane vode
1 čaša jogurta
1 čaša ulja
1 čaša kukuruzna brašna (fino mleveno brašno ne palenta)
1 kesica praška za pecivo
1 kašičica soli

Napraviti fil. Blitvu oprati, sitno iseckati, posoliti i ostaviti da stane 15 minuta. Uključiti rernu da se greje na 180 stepeni. Napraviti premaz za kore. U posudu staviti 1 čašu gazirane vode, ulja, jogurta, kukuruzna brašna, praška za pecivo i so. Masu umutiti da se sjedini. Dobro rukom iscediti blitvu, dodati usitnjen sir, 3 jaja i 3 kašike kisele pavlake.
Uzeti jednu koru premazati sa 3 kašike premaza za koru, preko drugu koru, premaz, treća kora pa premaz od 3 kašike. Preko treće kore staviti i rasporediti fila od blitve i sira. Premazane kore urolati i staviti u pleh prethodno obložen papirom za pečenje. Tako uraditi sa svim korama i filom. Izađe 6 rolata, u svaki rolat staviti 3 kore.
Preostalim premazom, premazati rolate. Peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni dok ne porumeni (meni je bilo gotovo za 30 minuta).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: