Пређи на главни садржај

Piletina Toskana

Dugo nisam ovo pravila, jer nikako da mi se pogodi da imam sve potrebne sastojke u isto vreme. Kada je moj muž seo da ruča i probao, rekao je: "Ovo je mnogo dobro, dugo nisam jeo nešto ukusnije".


Potrebno je:

6 većih pečenih paprika
6 parčića pilećeg filea
200 g tvrđeg kravljeg sira
100 g trapist sira (ne mora)
1 veza blitve ili spanaća
beli luk
so
ulje

Piletinu malo istanjiti tučkom za meso, pa posoliti. Premazati uljem i na to rasporediti sitno seckan beli luk. Na piletinu staviti po listić spanaća, pa parče sira (ako koristite kačavalj izrendati ga) i urolati meso. Odozgore premazati uljem i ugurati u očišćenu papriku.
Složiti u podmazan pekač i peći 1 h na 200 °C. Izvaditi iz rerne i na svaku papriku izrendati sir ili kačkavalj i zapeći još nekih 5-10 minuta tek toliko da se sir otopi (ja sam taj deo ovog puta preskočila i može proći i bez toga). Poslužiti uz pire krompir ili pečeni krompir koji možete peći zajedno sa mesom i paprikom.
Ako umesto spanaća korititi blitvu u tom slučaju blitvi odstraniti tvrđi deo i blanširati je (ako koristite spanać njega ne morate da barite).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: