Пређи на главни садржај

Piletina sa povrćem u bešamel sosu

Brz i lak ručak.


Potrebno je:

1 veće pileće grudi
1 veća tikvica
2 veće šargarepe
500 ml mleka (može 250 ml mleka i 250 ml vode)
2 kašike maslaca ili masti
2 kašike brašna
1 kašičica soli

Propržiti iseckanu piletinu na ulju ili masti, kada je piletina upola gotova dodati iseckanu šargarepu, malo propržiti i dodati iseckane tikvice. Propržiti dok piletina ne bude gotova.
Besamel sos
Otopiti maslac ili mast u tiganju i dodati brašno (koliko maslaca toliko i brašna) lagano mešajući dodavati mleko do željene gustine. Sve vreme mešati i paziti da ne zagori. Pred kraj posoliti.
Namazati vatrostalnu posudu maslacem, sipati piletinu i povrće i preliti to bešamel sosom (ja sam sipala piletinu sa povrćem u tiganj u koji sam pravila bešamel sos, jer mi taj tiganj može u rernu). Zapeći na 200 stepeni oko 30 minuta dok ne porumeni.
Napomena:
Može se dodati povrće po želji.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: