Пређи на главни садржај

Cvetići peciva

Ovaj recept sam jedva pronašla. Trebalo mi je neko testo u koje ide pavlaka za kuvanje. Kako mi u većini slučajeva doručkujemo ili večeramo neko pecivo, a ostalo mi je bilo 100 ml pavlake za kuvanje, pa sam želela da je iskoristim za to. Pecivo je fenomenalno mekano, sledeći put kada budem pravila probaću da odmah punim unutra sa sir ili eurokrem, jer smo mi nakon pečenja mazali sa tim, ali je uživanje jesti i prazne.


Potrebno je:
600 g brašna
1 kašičica soli
1 kašika suvog kvasca ili 20 gr svežeg kvasca
1 kašika šećera
1 jaje
1 kafena šoljica ulja
1 kafena šoljica neutralne pavlake za kuvanje
250-275 ml tople vode
1 jaje za premaz
malo semenki po izboru

U prosejano brašno staviti suve sastojke, jaje, ulje i pavlaku za kuvanje, pa dodajući postepeno toplu vodu, umesiti glatko testo. Ostaviti ga da naraste, a potom ga oklagijom razvući u koru iz koje će se čašom vaditi krugovi. Spajati po tri komada testa, prvi i drugi premazati uljem, a treći ne.
Dobijenu pogačicu preklopiti na pola, a onda blago pritisnuti stapićem po sredini.


Sad opet preklopiti pogačicu, spojiti krajeve, pa ponovo pritisnuti štapićem po sredini - dobiće se cvetić.


Latice cvetića takođe pritisnuti štapićem i malo razvući prstima, da se "razlista". Sredinu cveta malo pritisnuti prstom da se dobije udubljenje.


Dobijene cvetice poslagati u pleh obložen pek papirom i ostaviti da odmore dok se rerna ne ugreje. Premazati ih umućenim jajetom i posuti semenjem po izboru. Ako cvetići previše narastu dok odmaraju, štapićem popraviti zareze koje smo pravili, pa ubaciti pleh u rernu. Peći dok ne dobiju zlatnu boju.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: