Пређи на главни садржај

Čokoladna torta

Naša omiljena čokoladna torta! 


 

Potrebno je:
Za 3 kore:
18 jaja
18 kašika šećera
9 kašika brašna
6 kašike kakao
500 ml čokoladnog mleka za prelivanje kora
Za fil 1:
6 jaja
370 gr šećera u prahu
250 gr margarina
300 gr čokolade omekšane
Za fil 2:
300 gr krem šlag beli
300 ml mleka



Ispeći 3 kore po 6 jaja, 6 kašika šećera, 3 kašike brašna i 2 kašike kakao (prvo odvojiti žumanca od belanaca, umutiti belanca sa šećerom, pa dodati žumanca, brašno i kakao).
Za fil crni umutiti 250 gr margarina sa 370 gr šećera u prahu, pa dodati 6 žumanaca i 300 gr čokolade omekšale i umutiti još malo mikserom. Posebno umutiti 6 belanaca u čvrst sneg, pa sve sjediniti, fil od čokolade sipati kašiku po kašiku u belanac.
Kore topiti sa kupovnim hladnim čokoladnim mlekom (odmah pred filovanje) ili ga napravite sami po receptu za Čokoladno mleko, a može i sa Nesquik. Umutiti krem šlag sa mlekom, pa filovati tortu: kora, crni fil pa šlag, kora, fil, šlag i kora, fil, šlag i odozgore narendati čokoladu ili ukrasiti po želji. Ako stavljate fondan fil i šlag delite na dva da vam odozgore bude treća kora na koju ćete da stavite fondan.


Ukoliko ne želite toliko visoku tortu ispecite 2 kore umesto tri, onda će vam biti ukupno potrebno za kore 12 jaja, 12 kašika šećera, 6  kašike brašna i 4 kašike kakao. Potrebni sastojci za fil i šlag su isti samo kod filovanja deliti na dva dela umesto na tri.


Pogodna je za zamrzivač, kad se izvadi kao da je tek napravljena.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: