Пређи на главни садржај

2D figura od fondana

Pink panter napravljen po želji mog sina za šesti rođendan, a evo kako i vi možete da napravite figuru po želji :)


Potrebno je:
-napravljen fondan
-prehrambene boje po želji
-pek papir
-dve čačkalice



Fondan obojiti po želji figure, pa oklagijom rastanjiti na pek papiru. 


Odštampati lik po želji na A4 formatu  u dva primerka, pa izrezati i staviti na rastanjen fondan. 


Nožem iseći po slici. 


Skloniti sliku i iseckati sitne delove slike.


Od fondana obojiti kao izrezane sitne delove i stavljati ih na obojen fondan kao i prethodno, seći i lepiti vodom na osnovu. Kada se stegne zabosti odozdole dve čačkalice i staviti na tortu.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: