Пређи на главни садржај

Ukusne krofne


Potrebno je:

2 žumanceta
60 g masti
60 g šećera
1 kašičica soli
40-50 g kvasca
500 ml mleka
950 g brašna

U toplo mleko stavite izmrvljen kvasac. Dodajte malo šećera i brašna i ostavite 5-10 minuta da kvasac nadođe.
Izmiksajte mast, žumanca, so i šećer. Dodajte mleko sa nadošlim kvascem i brašnom zamesite testo. Pokrijte krpom i ostavite 30-60 minuta da nadolazi.
Nadošlo testo oklagijom razvucite na 6-7 mm debljine. Okruglim sekačem vadite krugove. Ostavite 10 minuta da krofne nadođu. Nakon tog vremena, svaku krofnu oklagijom još malo razvucite, ali testo puno ne pritiskajte.
Ostavite još 5 minuta, pa pržite u dubljem zagrejanom ulju. Pržene krofne vadite na papirni ubrus da upije višak masnoće i uvaljajte u šećer u prahu. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: