Пређи на главни садржај

Tako kolač


Potrebno je:

4 jaja
16 kašika šećera
16 kašika mleka
16 kašika ulja
16 kašika brašna
1 prašak za pecivo
200-250gr pekmeza po želji


Sve sastojke sem pekmeza umutiti. Pleh (ja sam u veličine 20x30cm) podmazati i posuti brašnom pa razliti polovinu umućene mase i staviti da se malo zapeče u rerni predhodno zagrejanoj na 200C jedno 10 minuta. Izvaditi pa preko zapečene kore namazati pekmez, staviti drugu polovinu mase i vratiti u rernu da se kolač ispeče. Peći još nekih 20 minuta, ali je najbolje da čačkalicom probate da li je kolač pečen. Po potrebi, ako gornja korica počnje da tamni, prekriti aluminijumskom folijom ili pek papirom. Pečen kolač ohladiti, preliti glazurom od čokolade (ili posuti prah šećerom) i seći.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: