Пређи на главни садржај

Rolovana svinjska plećka


Potrebno je:

750 g svinjske plećke bez kosti
100 g dimljene slanine
5-6 krastavčića
1 glavica belog luka
1/2 dl ulja
biber
lorber
malo senfa
1 čaša belog vina


Odvojite meso od kosti i malo ga rastanjite (ja sam koristila šnicle). Posolite, pobiberite, premažite uljem i senfom pa natrljajte čenovima belog luka. Slaninu isecite na tanke režnjeve, a krastavčiće na kolutove pa poređajte preko mesa, urolajte ga i zavežite (ja sam učvrstila sa čačkalicama). Stavite u posudu za pečenje, prelijte meso ostatkom ulja i čašom belog vina. dodajte lorber, zatvorite folijom i pecite oko 45 minuta.

Izvadite sud iz rerne, meso okrenite, ponovo zatvorite folijom i vratiti u rernu. Desetak minuta pre završetka pečenja skinite foliju i meso zapecite da dobije finu koricu. Isecite na tanke režnjeve i poslužite.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: