Пређи на главни садржај

Pržene pancerote

Možete ovako, a možete i samo sa sirom (kačkavaljem, fetom) ili kiselom pavlakom  ili eurokremom. A možete i sa pekmezom ili prazne, sa šećerom u prahu u tom slučaju će biti posne. Od ove količine izađe 16 pancerota.


Potrebno je:
800gr glatkog brašna
20 gr kvasca
2 kašike šećera
1 kašika soli
4 dcl mlake vode
1 kašika ulja
Za fil:
po želji: šunka, pečenica, majonez, kečap, kisela pavlaka, feta sir, eurokrem, pekmez...

U plastičnoj posudi izdrobiti kvasac, dodati dve kašike šećera, kašiku soli i preliti sa 4dcl mlake vode. Ostaviti par minuta da kvasac nadođe.
Postepeno dodavati brašno i mesiti. Umesiti loptu i ostaviti da stoji na toplom 20 minuta, da testo nadođe.
Potom razviti loptu u rolat i iseći na 16 jufki (loptica). Ostaviti jufke da stoje jos 10 minuta.
Svaku jufku razviti u tanki krug.  Nadev po želji staviti po sredini.
Preklopiti jufku na pola i prstima uviti krajeve ka unutra i pritisnuti, da se ivice zapečate.
Zagrejati ulje i prziti pancerote po 2-3 minuta sa obe strane, dok ne porumene i dobiju pegice.
Ostaviti na papirnom ubrusu, da se upije višak ulja.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: