Пређи на главни садржај

Kuvane piroške sa krompirom i sirom


Potrebno je:
Za testo:
-1 kg brašna
-500 ml vode
-2 kašike soli
-1 jaje
Za fil:
-oko 5 srednjih krompira
-oko 200 gr sira
-so po ukusu
Za kuvanje:
-voda
-malo soli
-malo ulja

Krompir najpre očistite, skuvajte i izgnječite viljuškom.
Zatim sir sjedinite sa krompirom i posolite po ukusu.
Umesite testo od brašna, jajeta, vode i uz dodatak soli, dok se sve lepo ne sjedini. Ostavite zatim 15-20 minuta da odstoji a onda ga rasklagijajte na debljinu do 5 milimetra.
Zatim pravite krugove, prečnika do 5 centimetra. Kao na ovoj slici.


Krugove testa punite kašičicom sa filom od krompira i sira, pa preklopite na pola i dobro zatvorite da se ne bi otvarale prilikom kuvanja.


Napravljene piroge ređajte na stoljnjak ili pobrašnjenu radnu ploču.
Kada potrošite sav fil, stavljajte ih u veći lonac u proključalu posoljenu i pouljenu vodu (rešetkastom kašikom ih lagano promešati, kako se ne bi zalepile za dno) i kuvajte do momenta dok ne isplivaju na površinu, tada ćete znati da su gotove (oko 5 minuta).
Ispržite malo slaninice, jer odlično idu zajedno i servirajte uz kiselu pavlaku.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: