Пређи на главни садржај

Grčki hleb

Kada koristite integralno brašno, količina potrebne vode za testo može da varira. U zavisnosti od toga, koliko je fino mleveno integralno brašno, ono može da upije manje ili više vode. Stoga u receptu navedene količine tečnosti smatrajte preporučenim, ne tačnim merama.


Potrebno je:

350 g oštrog brašna
125 g integralnog brašna
50 g kukuruznog brašna
1 kašicica soli
2 kašike meda
1 suvi kvasac (ili 20 gr svežeg kvasca)
250 ml tople vode
60 ml toplog mleka
Premaz:
60 ml toplog mleka
susam

Umesiti meko testo od brašna, soli, kvasca, meda, vode i mleka. Ostaviti ga da uskisne, odnosno udvostruči svoju masu, a zatim ga uviti u rolnu i iseći na šest delova.
Ređati u tepsiju deo po deo, jedan do drugog, premazati mlekom i posuti susamom.
Staviti hleb da se peče u zagrejanu rernu na 200°C.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: