Пређи на главни садржај

Zapečeni kupus s pireom i kobasicama


Potrebno je:
1 glavica luka
ulje ili mast
1 šargarepa
500 g rezanog kiselog kupusa
50 g pančete
2 lista lovora
1 ravna kašika slatke crvene paprike
čen belog luka
300 g kobasica
Za pire:
oko 600 grama krompira
2 kašike margarina
oko 1 dcl mleka
1/2 kašičece soli

Luk i pančetu  sitno naseckajte, šargarepu krupno narendajte, kiseli kupus stavite u šerpu i isperite vodom.
Luk popržite na ulju ili masti (ja sam stavila dve kašike masti) da postane staklast, dodajte mu šargarepu, pančetu i kupus, još kratko popržite, pa podlijte s malo vodom.
Nakon 10-ak minuta, dodajte i kobasice. Smanjite vatru, kuvajte na laganoj vatri oko 30 minuta, po potrebi podlijevajte s malo vode  (ja sam po jednu šoljicu vode tri puta sipala).
Krompir oljuštite, operite, narežite u šerpu, ulijte vodu i kuvajte oko 20-30 minuta.
Ocedite ga, zgnječite, pa umešajte margarin i mleko. Začinite solju.
Rernu zagrejte na 200 °C. Vatrostalnu posudu namastite, pa u nju rasporedite kupus. U sredini kupusa napravite rupu pa je ispunite pireom. Kobasice narežite na ploške, posložite po jelu, te sve zajedno zapecite oko 20 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: