Пређи на главни садржај

VRHUNSKA SAVIJAČA


Potrebno je:
Za testo:
-oko 600 gr brašna
-1 kašičica soli
-voda oko 300-350 ml
-mast
Fil:
-po želji

Testo zamesiti uveče. Izmešati brašno i so i dolivati hladnu vodu. Mesiti rukama 10-ak minuta. kupeći brasno sa zidova posude ili sa radne površine. Testo mora biti kao za hleba. Pomastiti testo i staviti u kesu u frižider. Sutradan izvaditi iz frižidera sat vremena pre razvlačenja (ako mesite isti dan odstajati bar sat vremena zamašćeno pre razvlačenja) razvući jufku, na radnoj povrsini premesiti testo na brašnu, i oblikovati u 2 jufke. pomastiti i da odstoje dok pripremate fil.
Kad je fil pripremljen razvući oklagijom krug prečnika od nekih 40 cm i namazati mast (na 500gr brašna ide 100gr masnoće) i preneti na stoljnjak na kojem ćete ga razvijati. Tako uraditi i sa drugom jufkom. Posle desetak minuta razvući testo rukom od sredine prema krajevima, uvući ruke pod testo i polako razvlačiti i tako u krug, dok ne bude testo dobro tanko.
Pa staviti fil po želji. Ja sam ovog puta stavila 500 gr sira i 2 jaja. Peći 30 min na 220 °C. Kada izvadite prekriti suvom krpom dok se malo prohladi.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: