Пређи на главни садржај

SRCE POGAČA


Potrebno je:

Za testo:
-250 g brašna
-125 ml vode
-20 g kvasca
-1 kašičica soli
-1 kašičica šećera
-3 kašike ulja
Za premazivanje:
-1 žumance
-1 kašika mleka
-1 kašičica ulja

U mlaku vodu dodati šećer i kvasac i izmešati. Dodati malo brašna i pustiti da kvasac nadođe. Dodati ulje, so i postepeno dodavati brašno. Umesiti testo. Ostaviti na toplom da naraste. Premesiti testo i podeliti na dva dela i ostaviti da naraste. Kad se testo podiglo jedan deo razvući na radnoj površini i iseći srce. Drugi deo tanko razvući pa iseći na trake i plesti preko testa u obliku srca. Od ostataka prvog i drugog dela napraviti dve trake, uviti ih i staviti oko ivice. Po receptu za Ukrase za slavski kolač praviti listove i ruže (bilo mi je dovoljno po 25 gr potrebnih sastojaka). Napravljene ruže i listove lepiti belancetom za pogaču i ostaviti da naraste. Premazati je umućenim žumancetom, mlekom i uljem. Peći na 180 C, dok ne dobije lepu boju (ispekla mi se za 20 minuta).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: