Пређи на главни садржај

SEČENICA starinska slana pita sa sirom bez jaja


Potrebno je:

5 čaša (od 200 ml) brašna
1/2 kvasca
3 kašičice soli
1,5 čaša vode
malo ulja i masti
oko 200gr sira

Od brašna, soli, kvasca i vode zamesiti testo.
Podeliti ga na 10 loptica.
Svaku lopticu razvući oklagijom. Po 2 kruga spojiti uljem (ja pomešam malo rastopljene masti i malo ulja). Dobije se 5 malih kora.
Svaku takvu koru još malo razvući oklagijom u veličini tepsije. U podmazanu tepsiju br.28 staviti jednu koru, namazati je uljem i posuti mrvljenim sirom. Tako sa svim korama. Zadnja se ne posipa sirom.
Kad se završi ređanje, pita se iseče na kocke i premaže uljem. Treba malo da odstoji pre pečenja, taman dok se rerna zagreja.
Peći na 200 °C oko 25-30 min.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: