Пређи на главни садржај

POHOVANI MESNI NAREZAK - BRZI RUČAK


Potrebno je:

-veća konzerva mesnog nareska
-brašno
-jaja
-prezle
-ulje (ili pek papir)

Mesni narezak pažljivo izvaditi iz konzerve da ostane u jednom komadu, pa iseći na kolutove debljine prsta Uvaljati u brašno i umućena jaja, zatim u prezle i pržiti na zagrejanom ulju. Umesto prženje možete ispeći u rerni, pre svega uključite rernu na 250 °C. Kad uvaljate u brašno, jaja i prezle ređajte u posudu za pečenje obloženu pek papirom kao u receptu POHOVANO MESO IZ RERNE. Za 5 minuta je gotovo. Poslužiti uz Krompiriće iz rerne ili Sos od paradajza.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: