Пређи на главни садржај

Padejske kifle


Potrebno je:

Za testo:
1 kvasac
4 dcl mleka
2 dcl vode
3 ravne kasičice soli
1 kašika šećera
oko 850 gr brašna
Za premaz:
140 gr masti
3 žumanceta
1 kašika brašna
Za kraj:
1 jaje
semenje po zelji

Aktivirati kvasac sa 2 dcl toplog mleka, šecerom i kašičicom brašna. Dodati ostale sastojke i umesiti meko testo i ostaviti da udvostruči volumen. Nadošlo testo podeliti u 4 jufke. Posebno sjediniti mast, žumanca i brašno i dobro izmešati. Svaku jufku razviti na veličinu većeg tanjira i premazati premazom (sve 4 jufke). Ja sam pravila pola mere zato su na slici dve.


Ostaviti pola sata da se odmaraju pa po dve spajati.
Razvlačiti na pobrašnavljenom stolnjaku (ili radnoj ploči) kao kore za pitu, ravnomerno na sve strane. Testo se rukama razvlači, a ne oklagijom (jer je i gornja jufka namazana), ne mora biti jaaaako tanko, ali se stvarno super razvlači.
Pomoću stolnjaka (ja sam bez njega) urolati testo s oba kraja da se skoro sastavi na sredini i preseći nožem po dužini.


Svaku rolnu (dobiju se 4 rolne ja sam pravila pola mere pa sam dobila dve rolne) iseci poprečno na jednake delove i ređati u pleh (na pek papir). Ostaviti da narastu i premazati umućenim jajetom i posuti semenjem po želji. Ugrejati rernu na 180 °C i peći do rumene boje. Postupak ponoviti i sa drugim delom testa. Od ove mere se dobiju dva veća pleha od rerne (ja sam od pola mere dobila prepun jedan pleh).
Testo se može filovati slatkim ili slanim nadevom, ali jaaako su ukusne i ovako prazne.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: