Пређи на главни садржај

MAĐARSKI GULAŠ - FINO MESO SE TOPI U USTIMA


Potrebno je:
-2 glavice crnog luka
-40 gr masti
-1 kašičica soli
-500 gr junetine
-1 l vode
-200 ml paradajz sok
-malo bibera
-2 kašičice crvene slatke paprike
-1 kašičica mlevene crvene ljute paprike (ne mora)
-3 čena belog luka
-3 veća krompira
-1 crvene paprika
-1 zelena paprika

Iseckajte na kockice crni luk i stavite u šerpu, dodajte mast i odmah  zatim so da bi se luk bolje sjedinio. Dinstajte ga, a u međuvremenu iseckajte junetinu na kockice (2,5x2,5cm) i dodajte je u izdinstani luk. Zatim nalijte 500 ml vode  toliko da prekrije meso. U sve  to dodajte paradajz sok, biber, mlevenu crvenu  slatku papriku (ja sam izostavila mlevenu  crvenu ljutu papriku zbog dece),  beli luk, i ostavite da se  kuva sa poklopcem na  umerenoj vatri oko 40 minuta (u zavisnosti od mesa). Iseckati krompire na manje komade i dodajte u šerpu, kao i paprike (ako nemate može i ajvar od pečene paprike ili ajvar od barene paprike). Od preostalih 500 ml vode dodajte pola, a pola ostavite da razmutite brašno kad krompir bude kuvan (za nekih 20-ak minuta, proverite viljuškom).Zatim u vodu koju ste ostavili razmutite 2 kašike brašna, dodajte u šerpu i promešajte. Kad se to sve lepo sjedini, tj. dobijete gustinu, gulaš je spreman za jelo!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: