Пређи на главни садржај

LISNATE I MEKANE KIFLICE SA ČVARCIMA


Potrebno je:

Za testo:
-1 dl jogurta
-1 dl kisele pavlake
-1 dl mleka
-1 dl ulja
-2 kašičice šećera
-2 jaja
-40 gr svežeg kvasca
-malo soli
-oko 800 gr brašna
Za fil:
-300 gr mlevenih čvaraka
Za premaz:
-žumance (može i celo jaje)

Pavlaku, jogurt i mleko malo smlačiti ,dodati šećer i kvasac i još u to 4 kašičice brašna, kad to nadođe u to dodati ostale sastojke. Zamesiti testo i ostaviti na toplom mestu da se masa udvostruči, zatim razvući jednu veliku koru. Preko nje namazati mlevene čvarke i uviti u rolat koji treba da odstoji pola sata (za detetov rođendan sam isprobala da taj rolat sečem kao pužiće, tako da ne morate da uvijate kao kiflice).


Zatim opet razvući veliki pravougaonik iseći ga na pet traka i u cik cak seći testo tako da se dobiju trouglovi. Uvijati svaki trougao u kiflice, premazati žumancetom (može i celo jaje) i peći u zagrejanoj rerni.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: