Пређи на главни садржај

KIFLICE SA DŽEMOM TAJNI SASTOJAK BUNDEVA


Potrebno je:

-2,5 dcl mleka
-2 kašike šećera
-40 gr svežeg kvasca
-2 prstohvata soli
-1 jaje
-1 dcl ulja
-200 gr kuvane bundeve
-1/2 kašičice cimeta
-800 gr brašna
-50 gr putera ili margarina
-džem po želji
-200 gr šećear u prahu
-2 kesice vanilin šećera

Bundevu očistiti, oguliti i skuvati u vodi da omekša. Ocediti od vode i isitniti viljuškom i ohladiti. U mlako mleko dodati šećer, kvasac i malo brašna da stoji 5 minuta pa dodati, so, ulje, jaje, cimet, bundevu i brašno. Zamesiti testo, dobro izraditi i staviti u kesu za zamrzavanje namirnica i ostaviti u frižideru da stoji preko noći.
Sutradan testo izraditi podeliti na 3 dela, svaki deo razvaljati u krug i podeliti na 12 trouglova. Staviti na svaki trougao džema (ja sam 1/2 kašičice) i uviti u kiflicu pa u posudu za pečenje obloženu pek papirom. Na svaku kiflicu staviti parčence putera ili margarina, ostaviti da odstoji 30 minuta i peći na 180 stepeni oko 20 minuta. Tople kiflice posuti mešavinom šećera u prahu i vanilin šećera.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: