Пређи на главни садржај

ĆUFTICE OD MLEVENOG MESA I KISELOG KUPUSA


Potrebno je:

-300-450 g mlevenog mesa
-1 glavica crnog luka
-1 kašičica peršuna
-450 g kiselog kupusa
-220 g kremastog sira
-1,5 - 2 šolje (od 2 dl) prezle
-1-2 jaja
-ulje ili mast

Kiseli kupus dobro procediti od suvišne tečnosti i sitno iseckati. U tiganju zagrejati ulje (meni je bila dovoljna 1 kašika masti), pa ispržiti sitno iseckan crni luk dok ne postane staklast. Dodati meso i peršun, te pržiti oko 10 minuta. Zatim meso dobro ocediti i dodati mu kupus i kremast sir. Sve dobro promešati, poklopiti posudu i ostaviti u frižideru dva sata. U jednoj posudi umutiti jaja, a u drugu staviti prezlu. Izvaditi smesu iz frižidera, te oblikovati ćufte. Umakati ih u jaja pa u prezlu, a zatim ih poređati na pleh obložen papirom za pečenje. Peći oko 15 minuta na 180°C. Poslužiti toplo uz prilog po želji.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: