Пређи на главни садржај

BRZI ROLAT SA EUROKREMOM I BANANOM

Prvi put kada sam pravila nisam stigla da slikam koliko je dobro odmah se sve razgrabi, ovog puta su mi bile neke big banane pa mi se rolat nije sastavio do kraja, ali opet čim pravim menjam sliku.


Potrebno je:

Kora:
4 jaja
4 kašike šećera
4 kašike brašna
2 kašike ulja
2 kašike kakaa
Za fil:
200 gr eurokrema
2 banane ili 3 banane
Za glazuru:
100 gr crne čokolade
2 kašike ulja

Ulupati belanca sa šećerom pa dodati žumanca uz mućenje.
Dodati ulje i mutiti, pa na kraju dodati brašno pomešano sa kakaom i sve sjediniti.
Staviti smesu da se peče u pleh obložen pek papirom na 200 °C10-15 minuta.
Vreo biskvit staviti na mokru krpu pa urolati.
Ostaviti da odstoji 15 minuta i tako da se hladi, pa odmotati i  namazati ga eurokremom, pa poslagati po dužini banane. Urolati opet i ostaviti da odstoji.
Otopiti čokoladu sa uljem pa premazati rolat.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: