Пређи на главни садржај

Posna pita sa prazilukom i sojinim ljuspicama (video)


Potrebno je:
-500 gr kora za pitu
-200 gr sojine ljuspice
-2 praziluka
-2 kašičice soli
-2 kašičice aleve paprike
-ulje

Sojine ljuspice preliti sa vrućom vodom i ostviti da stoji 5 minuta. Praziluka iseckati sitno i upržiti u ulju, pa posoliti i staviti alevu papriku. Sojine ljuspice iscediti i dodati u praziluk. Sve dobro promešati. Kore za pitu iseći na četiri jednaka dela, pa sve sastaviti i uzimati jednu po jednu, puniti filom i uvijati u trougao. Ređati u posudu za pečenje prekrivenu pek papirom i peći 15 minuta.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: