Пређи на главни садржај

Kukuruzne rolnice (video)


Potrebno je:
Za testo:
-400 g pšeničnog brašna
-100 g kukuruznog griza
-1½ prašak za pecivo
-3 jajeta
-10 kašika ulja
-8 kašika mleka
-300 g sitnog sira
-1 kašičica soli
Za fiil:
-200 g kačkavlja
-200 g kulena (šunke ili pečenice)

U odgovarajućoj posudi sjediniti 2 jajeta, ulje, mleko i sir te dobro umutiti.
Posebno sjediniti prašak za pecivo, pšenično i kukuruzno brašno, dodati soli po ukusu i polako promešati. Pripremljenu mešavinu postepeno dodavati u smesu od jaja i mesiti sve dok se ne dobije glatko testo.
Umešeno testo ostaviti da odmori 15 min. Zatim ga istanjiti pomoću oklagije u pravougaonik debljine 0,5 cm i iseći na kvadrate 10×10 cm.
Na svaki kvadrat staviti dva koluta kulena (šunke ili pečenice) i malo rendanog kačkavalja pa urolovati.
Pleh obložiti papirom za pečenje, poslagati u njega punjene rolnice i premazati ih umućenim jajetom. Peći u zagrejanoj rerni na 200ºC dok ne porumene (ja sam pekla 20 minuta). Dobiju se 12 rolnica.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: