Пређи на главни садржај

Grožđe kolač


Potrebno je:

-300 g ratluka od vanile
-250 g prah šećera
-250 g mlevenog keksa
-5-6 kašika vode
preliv
-150 g čokolade
-3 kašike ulja

Ratluk iseckajte na komadiće, stavite u posudu i mesite zajedno sa ostalim sastojcima, sve dok ne dobijete jednoličnu masu bez grudvica koja se neće previše lepiti za prste i koju ćete moći da oblikujete. Od mase napravite deblji valjak i presecite ga na pola. Svaku polovinu mase isecite nožem na 6 jednakih krugova, znači, treba da dobijete 12 krugova. Prvo izvaljajte prvih šest. Uzmite jedan krug "testa" i od njega napravite tanak i dugačak valjak i to tako što ćete ga prstima obe ruke pritiskati lagano i valjati. Odložite ga sa strane, pa tako uradite i sa preostalih 5 komada "testa", ali pazite da vam svi budu iste debljine.
Rastopite na pari čokoladu sa uljem.
Trouglasti pleh (ako nemate pleh napravite ga od kartona, ja sam od kutije za pek papir) obložite sa alu folijom i u njega na dno sipajte malo istopljene čokolade. Na to stavite 1 štapić. Preko toga izlite malo čokolade. Zatim stavite dva štapića, pa opet prelite čokoladom. Na to stavite tri štapića, pa opet čokoladu. Isto tako uradite i sa drugom polovinom mase od ratluka.
Stavite u frižider da se stegne. Nakon toga izvadite iz kalupa, prevrnite i secite.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: