Пређи на главни садржај

Zapečeni punjeni hleb


Potrebno je:
-stari hleb
-kačkavalj (ili sir po ukusu)
-puter (ili margarin)
-ukoliko želite da oplemenite recept možete stavljati dodatke i začine po želji (šunka, kečap, kisela pavlaka, kuvana jaja, slanina, beli luk, peršun, origano, susam...)

Zagrejati rernu na 200 stepeni.
Isecite hleb na kockice tako da ostanu povezane na donjoj strani. Ukoliko imate sečene kriške starog hleba može i tako, ređajte krišku do kriške jednu uz drugu.
Između svake kockice ubacite parče kačkavalja ili vašeg omiljenog sira (ili između svakog parčeta). Otopite puter (ili margarin) i prelijte hleb.
Pecite u rerni zagrejanoj na 200 stepeni dok kačkavalj ne počne da se topi. Za to vam treba od 15 do 2O minuta, zavisno od veličine hleba.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: