Пређи на главни садржај

Pileća krilca iz rerne sa belim lukom

Krilca su ukusna i sočna, a kožica im hrskava.


Potrebno je:
-10 komada krilaca
-5 čena belog luka
-aleva paprika
-so
-biber
-krompir
-ulje

Krilca oprati, a krompir oguliti, oprati i izrezati na krupno. Krompir poređati jedan do drugog u podmazanu posudu za pečenje, pa na njega staviti krilca. Posuti uljem i začinima i iseckanim belim lukom. Naliti oko prst ili dva vode i peći na 220 C dok meso porumeni sa jedne strane, preokrenuti meso i peći dalje dok i krompir i meso budu fino rumeni i na mesu se uhvati korica, oko 1 sat. U toku pečenja s vremena na vreme prelivati sokom od pečenja.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: