Пређи на главни садржај

Kiflice sa kuvanim jajima


Potrebno je:
Za testo:
220 g mekog brašna
230 g oštrog brašna / tip 400
1 kesica suvog kvasca (ili 1/2 svežeg)
1 kašičica soli
1 kašika meki margarin
2 kašike maslinovog ulja (može i suncokretovo)
125 ml vode mlake
125 ml mleka mlakog

Fil:
10 jaja tvrdo kuvanih

Dodatno:
1 jaje umućeno
malo soli grube morske (ili susam)

U činiji pažljivo pomešajte brašno i suvi kvasac. Dodajte preostale sastojke i sve umesite mikserom (nastavci za mešenje) prvo kratko najmanjom, potom još oko 5 minuta najvećom brzinom, tako da dobijete glatko testo (može i rukama da umesite). Pokrijte i ostavite testo da odstoji na toplom mestu sve dok se ne udvostruči. Oblikujte testo u rolnu i podelite ga na 10 jednakih delova. Razvijte delove testa u ploče prečnika 12 cm, odozgo stavite tvrdo kuvano, očišćeno jaje i preklopite ga testom. Krajeve testa malo savijte na unutra, oblikujući kiflice, pa kiflice položite na papirom za pečenje obloženu tepsiju. Premažite ih umućenim jajetom i pospite solju (ili susamom). Ostavite kiflice da odstoje na toplom mestu oko ½ sata. Zagrejte rernu na 210°C. Pecite u donjoj trećini rerne oko 15 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: