Пређи на главни садржај

Hleb od 5 gr kvasca


Potrebno je:
-5 gr svežeg kvasca
-270 gr vode
-10 gr šećera
-7 gr soli
-10 ml ulja
-450 gr belog brašna (ili 225 gr integralnog i 225 gr belog)

Rastopiti kvasac u vodi, dodati šećer, so i ulje. Zatim staviti jednu polovinu brašna, pa izmešati kašikom da bude glatka smesa bez grudvica. Nakon toga dodati drugu polovinu brašna pa nastaviti mešanje kašikom da se testo lepo sjedini. Ostaviti testo 20 minuta na toplom mestu. Zatim testo malo premesiti kašikom, izručiti ga u posudu za pečenje obloženu pek papirom (ili podmazanu) i istapkati ga kašikom da se raširi ravnomerno svuda po posudi. Ostaviti 30 minuta da odstoji na toplom mestu. Staviti da se peče u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 40 minuta. Izvaditi, premazati sa hladnom vodom i zamotati u krpu. 
To su potrebni sastojci za jedan hleb od oko 500 gr, ali pošto ja uvek pečem dva koristim posudu za pečenje 21x32cm i stavim pek papir po dužini (ili alu foliju) na pola da dobijem dva hleba, ako pečem jedan od duple  mere onda u okruglu posudu za pečenje 26 cm prečnika.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: