Пређи на главни садржај

Žu žu od sala


Potrebno je:
-3 žumanca
-1 kašika soli
-2 kašike sirćeta
-500 ml vode
-1100 gr brašna
-400 gr sala

Umesiti testo, pa razviti koru i premazati je sa salom, Preklopiti kao za Salčiće. Staviti u frižider na 15 minuta, pa razviti koru i opet preklopiti, tako 3 puta (posle tog trećeg razvijanja može ostati preko noći u frižideru, pa ujutru razviti četvrti put i peći). Četvrti put razviti koru i iseći na kocke. Premazati belancetom. Odozgore može susam, kim ili so. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 20-25 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: