Пређи на главни садржај

Torta grčki sladoled


Potrebno je:

-1,5 l mleka
-4 želatina
-300 gr šećera
-1 l slatke pavlake (ili 500 gr šlaga+600 ml kisele vode)
-200 gr čokoladnih napolitanki
-2-3 rebra čokolade za kuvanje
-300 gr petit keksa
-100 gr čokoladnih mrvica (ili čokolade)

Od 1,5 l mleka odvojiti 300 ml mleka i u to natopiti želatin, a ostatak mleka prokuvati sa šećerom. U vruće umešati želatin sa mlekom i dobro izmešati. Ostaviti da se ohladi. Umutiti slatku pavlaku i dodati u mleko sa želatinom. Smesu podeliti na tri dela: prvi ostaje beli, drugim dodati zdrobljene napolitanke (može i mlevene) i 2-3 rebra otopljene čokolade), trećim dodati zdrobljeni petit keks (može i mleveni). Duboku tepsiju (35x45cm) obložiti alu-folijom i posuti čokoladnim mrvicama, zatim izliti beli fil i staviti ga u zamrzivač na nekoliko minuta da se stegne, a u međuvremenu pripremiti drugi fil sa napoitankama i čokoladom. Na beli fil, staviti fil sa napolitankama pa ga opet staviti u zamrzivač da se stegne, za to vreme pripremiti fil sa petiti keksom. Na fil sa napolitankama staviti fil sa petit keksom. Staviti u zamrzivač na najmanje 2-3 sata da se stegne. Zatim na tortu staviti tacnu i prevrnuti ga naopačke tako da beli fil sa čokoladom bude gore i skinuti alu-foliju sa torte. Istopljena čokolada (umesto čokoladnih mrvica) ne mora da se odmah stavi može se preliti po belom filu i kad se torta preokrene.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: