Пређи на главни садржај

Tikvice kao canellone


Potrebno je:
-2 tikvice
-250 gr mlevenog mesa
-1 glavica crnog luka
-2 čena belog luka
-250 ml mleka
-1,5 kašika brašna
-25 gr margarina
-50 gr kačkavalja
-1/2 kašičice soli
-malo bibera
-malo ulja

Tikvice isecite uzdužno na tanke listove i svaki propržite na malo ulja samo da malo omekša i sklonite na stranu.
Crni luk isecite na sitnije kockice i stavite ga da se prži dok omekša. Dodajte i sitno seckani beli luk. Kad je prženo sklonite sa strane i dodajte mleveno meso. Posolite, pobiberite i sve dobro promešajte da se meso i luk dobro spoje.
Uzmite jedan list tikvice i stavite na tanjir. Uzmite jednu kašičicu od mesa i stavite je na sam kraj tikvice i uvite rolnicu. Tako pripremljeno stavite u namašćenu posudu za pečenje (26x17cm). Postupak ponavljajte sve dok ne potrošite tikvice i meso. Napunjenu posudu stavite u zagrejanu rernu da se malo zapeče. Za to vreme napravite bešamel sos.
Na margarinu propržite brašno, pa dodajte mleko i mešajte dok se ne zgusne. Tikvice izvadite iz rerne i prelijte bešamel sosom, a odozgore narendajte kačkavalj. Vratite nazad u rernu da se zapeče tj. da porumeni.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: