Пређи на главни садржај

Somuni (lepinje)


Potrebno je:

-500 gr brašna + 50 gr za razvijanje
-1 kesica suvog kvasca ili 1/2 kocke svežeg
-280 ml mlake vode 
-50 ml ulja
-1/2 kašičice šećera
-1 kašičica soli



Umesiti glatko testo i odmah na pobrašnjenoj podlozi formirati 5 loptica. Svaku lopticu posuti brašnom i oklagijom razvaljati na otprilike 5 mm debljine i staviti u veći pleh, obložen pek papirom, da odmara i uključiti rernu na 250 stepeni. Kada se rerna zagrejala staviti da se peče i ne otvarati rernu za vreme pečenja. Gotovi su za 5 minuta. Izvaditi i prekriti krpom malo da se prohlade.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: