Пређи на главни садржај

Sarma sa mesom


Potrebno je:

-1 glavica kiselog kupusa
-200 gr crnog luka
-200 gr šargarepe
-ulje
-500 gr mlevenog mesa
-50 gr pirinča
-3 kašičice aleve paprike
-1 kašičica soli
-1/3 kašičice bibera
-biber u zrnu
-3 lista lovora
-slanina
-voda


Iseckati sitno crni luk (ako imate može i praziluk) i šargarepu i izdinstati na masti ili ulju. Dodati mleveno meso i dinstati, na kraju dodati 1 kašičicu aleve paprike, so, biber mleveni i pirinač. U dublji lonac sipati ulje, 1 kašičicu aleve paprike i dno obložiti iseckanim korenom i oštećenim listovima. Uzimati po list kupusa i u svaki  stavljati po kašiku pripremljene mase  i savijati sarmu. Tako dok ne utrošite kupus i fil. Ređati svaku uspravno jednu do druge zbijeno, ako imate za drugi red ređajte položeno. Stavite lovororov list i pospite biber u zrnu. Zatim isečenu slaninu poređajte preko sarmi, pospite 1 kašičicu aleve paprike i prekriti sve to  sa (ako vam je ostao) neki list kupusa.  Pritisnite sve sa veći tanjir, naliti sa hladnom vodom i staviti poklopac. Kuvati na  tihoj vatri (ja na 4 dok ne provri, pa na 2) bar 3 sata uz dodavanje vode ako je potrebno.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: