Пређи на главни садржај

Rum kasato


Potrebno je:
-500 gr šećera
-1 čaša vode (200ml)
-250 gr margarina
-15 kašika brašna
-1 rum ekstrat
-100 gr čokolade
Za glazuru:
-200 gr čokolade (ako koristite kalupe, ako ne onda treba manje čokolade za glazuru)

Šećer i vodu ušpinovati (kad počne da vri pustiti da ključa 4 minuta). Zatim skloniti sa vatre i mutiti mikserom dok ne pobeli. Onda dodati margarin i vrtaiti na tihu vatru da se istopi, pa dodati brašno, rum ekstrat i čokoladu (za posnu verziju koristiti čokoladu za kuvanje, a za mrsnu koju god želite). Praviti željeni oblik i preliti Glazurom od čokolade. Ja sam za mrsnu verziju oblikovala pravougaonik i sekla posle prelivanja glazure, a možete da pravite i kuglice pa da glazirate. Ukoliko koristie silikonske kalupe prvo premazati čokoladom ali bez ulja samo otopiti čokoladu na pari, posle prvog premazivanja kalupa čokoladom staviti u frižider da se stegne, izvaditi premazati ponovo čokoladom opet u frižider da se stegne, pa puniti rum kasatom premazati čokoladom i vratiti u frižider. Za posnu verziju sam koristila crnu čokoladu za kuvanje, pa je unutra tamnija boja, a za mrsnu sam koristila mlečnu čokoladu punjenu kremom od lešnika pa je svetlija boja. Ja uvek pravim pola mere ispadne mi oko 40 komada.


Kao kuglice


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: