Пређи на главни садржај

Rozen torta


Potrebno je:
-500 gr gotovih rozen kora (8 komada)
-300 gr šećera
-150 ml vode
-350 gr oraha
-200 gr margarina
-100 gr čokolade
Za glazuru:
-300 gr šećera u prahu
-5 kašika vrele vode
-2 kašike ulja
-15 kapi ekstrata od maline

Vodu i šećer staviti da provri, pa ostaviti da vri nekoliko minuta i skloniti sa vatre. U šećer i vodu dodati mlevene orahe i čokoladu, pa ostaviti da se ohladi  Ulupati margarin, pa mu dodati ohlađen krem i umutiti. Ovim filom mazati korice. Na zadnju koru naneti glazuru. Ulju dodati vrelu vodu, pa šećer, umutiti, pa dodati ekstrat i opet umutiti. Glazura treba da je gušća od jogurta, ali još uvek malo tečna (pazite da vam ne bude retka cureće, treba da bude gusta da se jedva razmazuje). Istresite glazuru na tortu i poravnajte ravnim nožem. Ostavite 30 minuta tortu u frižider da se stegne glazura, zatim možete da je čuvate na suvom i hladnijem mestu poput ostave, ne treba da bude u frižideru. Najbolje je poslužiti sutradan, da koirice upiju iz fila malo tečnosti i dodatno omekane.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: