Пређи на главни садржај

Prasići



Potrebno je:
Za 20 prasića:

-2 jajeta
-2 pune kašike masti ili margarina
-45 gr svežeg kvasca
-500 ml mleka
-1 kašika soli
-1 kašičica šećera
-950 gr brašna
Fil:
-150 gr mlevenog mesa
-manja glavica crnog luka
-začin
-1 kašičica aleve paprike
I još treba:
-3 okrugla sekača od 2, 4 i 8 cm
-drveni štapići
-biber u zrnu

Crni luk sitno iseckati i propržiti na ulju, zatim dodati mleveno meso, alevu papriku i začiniti po ukusu. Ostavite da se prohladi dok pripremate testo. U toplo mleko dodati šećer, izmrvljeni kvasac i kašičicu brašna. Ostaviti da kvasac nadođe. U odgovarajućoj posudi sjediniti jedno celo jaje, žumance, mast i so. Dodati mleko sa nadošlim kvascem i brašnom zamesiti testo. Ne treba da čekate da testo narasta već odmah krenite u pravljenje prasića. Za jedno prase isecite dva kruga od 8 cm i jedan krug od 2 cm. Za uši isecite krug od 4 cm, zatim ga isecite na četiri dela i dobićete dva para ušiju. Veći krug premažite belancetom, stavite kašičicu fila, zatim preklopite drugim krugom. Ivice dobro pritisnite. Premažite belancetom, stavite biber za oči, namestite uši i njušku u koju provučete po parče drvenog štapića. Tako napravite sve prasiće. Složite ih na pleh koji ste pre toga obložili papirom za pečenje. Peći u zagrejanoj rerni na 200 °C oko 15 minuta ili zavisno od vaše rerne. Napomena: Nakon pečenja izvadite drvene štapiće. Ovi prasići su pogodni da se zamrznu i po potrebi odmrznu i peku. Nakon vađenja iz zamrzivača ostavite da se odmrznu na sobnoj temperaturi, zatim ih pecite.


 
Od sastojaka za testo mogu da se naprave i perece, ja probala jer ih obožavam, a ne mora da se čeka testo da narasta i super su.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: