Пређи на главни садржај

Pizza sa sardinama na starinski način


Potrebno je:

za testo:
-oko 600 gr brašna
-20 gr kvasca
-oko 180 ml tople vode
za nadev:
-100 gr rendanog kačkavalja
-100 gr mladog kravljeg sira
-2 sardine iz ulja
-2 jajeta
-2 kašike ulja
-malo soli

Kvasac rastopiti u mlakoj vodi, posoliti i dodati nekoliko kašika brašna. Ostaviti na toplom mestu da naraste. Uzeti duboku posudu i staviti jaja, brašno, soli, 2 kašike ulja, nadošli kvasac, rendani kačkavalj i usitnjeni sir i na kraju iseckane komade sardine. Sve dobro umesiti i po potrebi dodati brašna da bi testo ispalo glatko i čvrsto. Odložiti jedan sat da naraste u pokrivenoj posudi pa onda takvo testo razvući po uljem premazanom plehu ili na pek papir. Ostaviti da se peče u zagrejanoj rerni 30 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: