Пређи на главни садржај

Delimano torta


Potrebno je:

Za patišpanj:
-6 belanaca
-2 žumanca
-6 kašika šećera
-100 g čokolade
-1 kašika brašna
-1 puding od vanile
Za fil:
-500 ml mleka
-250 šećera
-1 vanil šećer
-2 pudinga od vanile
-4 žumanca
-250 g maslaca ili margarina
-100 g nutele
I još treba:
-500 g jagoda
-puslice
-šlag

Belanca umutiti u čvrst šam uz postepeno dodavanje šećera zatim dodati jedno po jedno žumance i nastaviti miksati. Dodati rendanu čokoladu, brašno i puding zatim varjačom lagano promešati. Smesu sipati u okrugli kalup prečnika 26 cm. Peći u zagrejanoj rerni na 200 °C oko 25 minuta. Pečeni patišpanj ohladiti zatim iseći po sredini da dobijete dva patišpanja. Mleko (400 ml), šećer i vanilu staviti da provri. Posebno sjediniti žumanca, 100 ml mleka i puding zatim sipati u provrelo mleko i skuvati fil. Ohladiti potom sjediniti sa umućenim maslacem. Fil podeliti na dva dela i u jedan umešati nutelu. Prvi patišpanj staviti na tacnu. Premazati žutim filom zatim složiti jagode isečene na deblje kolutove. Preko jagoda staviti  puslice zatim fil sa nutelom i na kraju drugi patišpanj. Šlag umutiti po upustvu sa kesice, premazati tortu i ukrasiti po želji.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: