Пређи на главни садржај

Beli anđeo torta


Potrebno je:
Za fil 1:
-1 l mleka
-3 pudinga od vanile
-200 gr šećera
-100 gr bele čokolade
-200 gr mleka u prahu
-250 gr maslaca ili margarina
Za fil 2:
-300 gr šlaga u prahu
-200 ml kisele vode
-1 pavlaka (180ml)
Još treba:
-1 pakovanje rozen kora
-šlag za dekoraciju

Razmutiti pudinge sa šećerom i sa malo hladnog mleka a ostalo mleko staviti u šerpu sa duplim dnom, pa mu dodajte razmućeni puding i mešati dok se ne zgusne. Skloniti sa vatre pa dodati belu čokoladu i mešati dok se ne otopi, pa ostaviti da se potpuno ohladi. Ulupati margarin sa mlekom u prahu. Ulupanom margarinu dodati ohlađen puding i izmiksirati. Ulupati šlag sa kiselom vodom (umesto šlaga i vode možete koristiti slatku pavlaku), pa dodati kiselu pavlaku. Rasporedite na prvu koru 3 kašike fila, pa odgore 3 kašike šlaga (toliko otprilike da bi bilo ravnomerno). A možete i jednu koru premazati pudingom, a drugu sa šlagom i poklopiti kore tako da filovi idu jedan na drugi. Odgore dekorišite šlagom, ohladite pa poslužite.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: