Пређи на главни садржај

Rolat od mlevenog mesa sa viršlama


Potreno je:
-500 gr mlevenog mesa
-4 viršle
-4 slane palačinke
-peršun
-2 kašike mešavine začina
-1 kašika prezle
-1 jaje
-ulje
-so
-mleveni crni biber

U dublju posudu stavimo mleveno meso, celo jaje, mešavinu začina, prezlu (ukoliko nemate gotove napravite po rezeput za Prezle), sitno iseckani peršun, so i mleveni crni biber i rukom zamesimo smesu. Smesu spljeskamo rukom, formirajući pravougaonu površinu. Na smesu stavimo 2 palačinke (napraviti pola mere po receptu za Testo za palačinke). Viršle stavimo po dužini na palačinke i uvijemo rolat. Postupak ponovimo i sa drugom polovinom mlevenog mesa, dobijajući dva rolata koje stavimo u nauljenu tepsiju. Premažemo rolate žumancem razmućenim u malo vode. Pečemo u rerni 45 minuta na 200 stepeni.
Ispečene rolate sečemo na kosu parčad debljine 3 cm. činiju za serviranje ukrasimo grančicama peršuna. Dekoraciju završimo tračicama crvene paprike i percima mladog luka.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: