Пређи на главни садржај

Pizza sa tikvicama


Potrebno je:-testo po izboru (npr. testo napravljeno po receptu Testo za pizzuPizza od zeleniša ili Ekspres pizza)
za nadev:
-1 glavica crnog luka
-1 tikvica
-1 paradajz
-50 gr kačkavalja
-so, biber
-ulje

Oljuštiti tikvice pa ih iseckati na kolutove, posoliti i ostaviti ih da puste sok. Razvući testo na pek papir. Viljušokm izbušiti testo pa ga posuti seckanim crnim lukom, porešati kolutove isceđene tikvice, kolutove paradajza i posuti preko svega toga narendani kačkavalj. Posoliti, pobiberiti, poprskati uljem i ubaciti u zagrejanu pečnicu da se peče.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: