Пређи на главни садржај

Pizza rolat VIDEO




Potrebno je:
-7 komada gotovih kora za pitu
-200 gr kečapa (kupovni ili domaći)
-300 gr šunke ili salame
-300 gr kačkavalja
-1 čaša kisele pavlake
-2 jaja (ne mora)
-origano

Rernu uključite na 200 stepeni.
Poređati 2 kore za pitu jedna na drugu bez dodavanja ulja (prazne). Premazati treću koru sa 100 gr kečapa. Preko staviti četvrtu koru, na nju narendati 300 gr kačkavalja (ostaviti vrlo malo za odozgore). Preko staviti petu koru, na tu koru narendati 300 gr šunke. Preko staviti šestu koru. Umutite dva jajeta i pavlaku i premažite šestu koru sa ovim filom, ali ostavite malo fila oko 4 supene kašike za premazivanje rolata na kraju. Preko stavite sedmu koru i premažite sa 100 gr kečapa.
Uvijte filovane kore u rolat i prebacite ga sa obe ruke na pleh obložen pek papirom, ako nemate toliki pleh ili vam treba pola rolata možete da presečete kore na pola i da pravite pola mere ili dva puta po pola mere kako bi vam stalo u odgovarajuću posudu za pečenje.
Rolat premažite sa ostatkom fila od pavlake i jaja (pravila sam i bez dodavanja jaja samo pavlaka i podjednako je dobro), narendajte malo kačkavalja i pospite origano.
U zagrejanoj rerni peći 30 minuta.
Ukoliko volite i imate pečurke na početku stavite 1 koru za pitu praznu (umesto 2), pa staviti 300 gr mariniranih šampinjona na predzadnju koru (posle pavlake, a pre kečapa).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: