Пређи на главни садржај

SAVRŠENE KOKICE


Potrebno je:
-kokice
-ulje
-so

Uključite šporet na najveći broj. U šerpu, veličine koliko želite kokica da bude, sipate ulje samo da prekrije dno. Odmah u hladno ulje rasporedite kokice da bude prekriveno dno kokicama, ali da ne budu jedna na drugu, samo jedan red i posolite po želji (u tri prsta dva puta). Stavite poklopljenu šerpu na šporet i drmati je kada počnu da puckaju kokice. Skloniti šerpu sa šporeta kada prestane da se čuje pucketanje. Otklopiti i sipati u činiju.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: