Пређи на главни садржај

Mesni rolat sa paradajzom


Potrebno je:
-500 gr mlevenog mesa
-1 kriška hleba
-1 manji sitno seckani paradajz
-1 manja glavica narendanog crnog luka
-2 čena sitno seckanog belog luka
-1/3 kašičice bibera
-1 kašičica soli
-na vrh kašičice aleve paprike
-1 kašika sitno seckanog peršuna
-1 kašika brašna
-1 kašika kečapa
-1 jaje

Pomešati sve navedene sastojke dok se sve ne sjedini. Od ove mase napraviti rolat i staviti u podmazanu posudu za pečenje ili prekrivenu pek papirom. Rolat zatim premazati uljem.Peći sat i trideset minuta na 180 stepeni.Nakon sat vremena rolat pokriti aluminijumskom folijom ili pek papirom da ne bi izgoreo i osušio se. Pečeni rolat ostaviti da se prohladi dvadesetak minuta pre služenja.

Poslužiti uz Krompiriće iz rerne 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: