Пређи на главни садржај

Policajac torta


Potrebno je:
-4 jaja
-24 kašike šećera
-24 kašike mleka
-24 kašike ulja
-24 kašike brašna
-24 gr praška za pecivo (2 kesice)
-2 kašike kakaa
Za fil:
-1 l mleka
-300 gr šećera
-250 gr margarina
-100 gr čokolade
-200 gr mlevenih oraha
-10 gr vanilin šećera
I još treba:
-200 gr krem šlaga od čokolade
-200 ml kisele vode

Ispeći 2 kore od po 2 jaja, 12 kašike šećera, 12 kašike mleka, 12 kašike ulja, 12 kašike brašna i 12 gr praška za pecivo na 180 stepeni 12 minuta. U jednu ide 2 kašike kakaa da se dobije braon kora, a druga ostaje žuta. Kore podeliti na pola da se dobiju 4 kore. Za fil špinovati mleko sa šećerom 5 minuta, pa dodati margarin i kuvati još 5 minuta. Dodati čokoladu i otopiti je i na kraju skloniti sa vatre i dodati orahe. Fil podeliti na 4 dela. Torta se filuje u šerpi, u kojoj su se pekle kore, kutlačom sa vrelim filom. U šerpu staviti prijanjujuću ili aluminijumsku foliju i staviti prvo žutu koru i preliti sa filom, zatim braon koru i opet preliti filom. Tako uraditi i sa ostalim korama i filom, pa staviti u frižider da prenoći, a onda je izvrnuti na poslužavnik i premazati krem šlagom umućenim sa 200 ml kisele vode.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: