Пређи на главни садржај

Hleb koji se ne mesi


Potrebno je:
-40 gr svežeg kvasca
-400 ml tople vode
-1 kašika šećera
-1 kašika soli
-700 gr brašna
-50 ml + 2 kašike ulja

U toploj vodi razmutiti kvasac i šećer. Dodati so, 50 ml ulje i pola brašna pa izmešati kašikom da bude glatka smesa bez grudvica. Nakon toga dodavati ostatak brašna pa nastaviti mešanje kašikom dok ne postane jako gusto. Kad već ne može da se meša i trebalo bi da se umesi preliti onda sa 2 kašike ulja i malo premesiti kašikom. Neće biti lepljivo, a biće fino mekano i pošto ste dobro kašikom izradili testo mešanje rukom nije ni potrebno, Ostaviti testo pokriveno krpom 20-30 minuta na toplom mestu. Zatim testo malo premesiti kašikom, izručiti ga u podmazanu posudu za pečenje i istapkati ga da se raširi po posudi (uvek tako radim, a ovog puta sam za Uskrs napravila pletenicu i pet loptica,četiri unutra pletenice i jednu lopticu u sredinu). Premazati četkicom uljem, izbockati viljuškom i ostaviti 20 minuta da odstoji na toplom mestu. Staviti da se peče u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 25 minuta (proverite nožem da li je gotovo). Izvaditi, premazati sa vodom i zamotati u krpu.

Ovaj recept sam koristila i za Badnje veče, Uskrs i slavu.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: